Przetarg 10/09/2024 – naprawa drogi wewnętrznej / alei oraz parkingu na terenie ROD

Opublikowane przez Zarząd ROD Starzyńskiego w dniu

Zarząd Rodzinnego Ogrodu Działkowego im. Stefana Starzyńskiego (zwany dalej ROD), ogłasza przetarg w zakresie określonym w “Wymagania”.

Wymagania:

  1. Okres realizacji do 18.10.2024
  2. Prace wykonywanie zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami prawa, w tym BHP i p.poż
  3. Pozostawienie terenu po wykonaniu zadania uporządkowanego, zachowanie / odzyskanie elementów takich jak obrzeża, płyty chodnikowe / betonowe, grys – możliwych do odzyskania / zachowania
  4. Zabezpieczenie i oznakowanie terenu robót
  5. Zapisy nieuregulowane umową regulowane będą obowiązującymi przepisami prawa
  6. Zarząd ROD uprawniony jest do przyjęcia lub odrzucenia oferty bez podania przyczyny oraz odpowiedzi na wybrane oferty
  7. Termin składania ofert via email do dnia 19.09.2024, godz. 20:00
  8. ROD zastrzega sobie prawo zmiany zakresu i kolejności prac lub realizacji wyłącznie wybranych etapów
  9. Minimalny zakres złożonej oferty:
    – dane identyfikujące oferenta (nazwę, adres, adres www, adres email, dane osoby kontaktowej)
    – certyfikaty i zezwolenia, wpis CEIDG
    – wartość brutto oraz netto dla poszczególnych etapów odrębnie
    – termin realizacji
  10. Okres gwarancji: minimum 36 miesięcy od dnia odbioru robót potwierdzonego protokółem odbioru prac
  11. Wykonawca dysponuje w chwili rozpoczęcia prac sprzętem: koparko-ładowarka – min. 1 szt., samochód ciężarowy do transportu materiału drogowego – min. 1 szt., równiarka samojezdna – min. 1 szt., walec samojezdny – min. 1 szt., ręczne narzędzia budowlane do wykonywania wykopów i plantowania – 2 kpl.

Zakres zadania:

  1. Etap 1 – wykonanie remontu nawierzchni al. Trakcyjna: materiał wodoprzepuszczalny, długość 120m, szerokość 3m, ~360 m2, korytowanie, obrzeża betonowe na całej długości obustronnie 100/20/6 kolor szary, krawężniki drogowe na wysokości wjazdów w aleje oraz na zakończeniu 100/30/15 kolor szary – 9 sztuk, ułożenie 2 warstw kruszywa 2 – 3 cm oraz 12 cm, zagęszczanie walcem, wywóz nieczystości i odpadów zebranych w trakcie realizacji zadania oraz przyciętych w trakcie prac krzewów, zasilenie ziemią trawnikową oraz zasianie trawy na poboczach wzdłuż całości remontowanego odcinka
  1. Etap 2 – wykonanie remontu części parkingu od ul. Bystra: materiał wodoprzepuszczalny z podczyszczeniem zanieczyszczeń, ~635 m2, korytowanie, obrzeża betonowe 100/20/6 ~100 mb kolor szary, krawężniki drogowe 100/30/15 ~ 20 mb kolor szary, ułożenie 3 warstw kruszywa 2 – 3 cm, 10 cm, 15 cm, zagęszczanie walcem, ułożenie kostki ~80 m2 (bez zakupu – kostka na stanie ROD), wywóz lub kruszenie płyt betonowych z demontażu, nieczystości i odpadów zebranych w trakcie realizacji zadania oraz przyciętych w trakcie prac krzewów, zasilenie ziemią trawnikową oraz zasianie trawy na poboczach wzdłuż całości remontowanego odcinka

Załącznik – Poglądowy widok lokalizacji drogi / alei / parkingu