Przetarg 10/09/2024 – naprawa drogi wewnętrznej / alei oraz parkingu na terenie ROD
Zarząd Rodzinnego Ogrodu Działkowego im. Stefana Starzyńskiego (zwany dalej ROD), ogłasza przetarg w zakresie określonym w “Wymagania”.
Wymagania:
- Okres realizacji do 18.10.2024
- Prace wykonywanie zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami prawa, w tym BHP i p.poż
- Pozostawienie terenu po wykonaniu zadania uporządkowanego, zachowanie / odzyskanie elementów takich jak obrzeża, płyty chodnikowe / betonowe, grys – możliwych do odzyskania / zachowania
- Zabezpieczenie i oznakowanie terenu robót
- Zapisy nieuregulowane umową regulowane będą obowiązującymi przepisami prawa
- Zarząd ROD uprawniony jest do przyjęcia lub odrzucenia oferty bez podania przyczyny oraz odpowiedzi na wybrane oferty
- Termin składania ofert via email do dnia 19.09.2024, godz. 20:00
- ROD zastrzega sobie prawo zmiany zakresu i kolejności prac lub realizacji wyłącznie wybranych etapów
- Minimalny zakres złożonej oferty:
– dane identyfikujące oferenta (nazwę, adres, adres www, adres email, dane osoby kontaktowej)
– certyfikaty i zezwolenia, wpis CEIDG
– wartość brutto oraz netto dla poszczególnych etapów odrębnie
– termin realizacji - Okres gwarancji: minimum 36 miesięcy od dnia odbioru robót potwierdzonego protokółem odbioru prac
- Wykonawca dysponuje w chwili rozpoczęcia prac sprzętem: koparko-ładowarka – min. 1 szt., samochód ciężarowy do transportu materiału drogowego – min. 1 szt., równiarka samojezdna – min. 1 szt., walec samojezdny – min. 1 szt., ręczne narzędzia budowlane do wykonywania wykopów i plantowania – 2 kpl.
Zakres zadania:
- Etap 1 – wykonanie remontu nawierzchni al. Trakcyjna: materiał wodoprzepuszczalny, długość 120m, szerokość 3m, ~360 m2, korytowanie, obrzeża betonowe na całej długości obustronnie 100/20/6 kolor szary, krawężniki drogowe na wysokości wjazdów w aleje oraz na zakończeniu 100/30/15 kolor szary – 9 sztuk, ułożenie 2 warstw kruszywa 2 – 3 cm oraz 12 cm, zagęszczanie walcem, wywóz nieczystości i odpadów zebranych w trakcie realizacji zadania oraz przyciętych w trakcie prac krzewów, zasilenie ziemią trawnikową oraz zasianie trawy na poboczach wzdłuż całości remontowanego odcinka
- Etap 2 – wykonanie remontu części parkingu od ul. Bystra: materiał wodoprzepuszczalny z podczyszczeniem zanieczyszczeń, ~635 m2, korytowanie, obrzeża betonowe 100/20/6 ~100 mb kolor szary, krawężniki drogowe 100/30/15 ~ 20 mb kolor szary, ułożenie 3 warstw kruszywa 2 – 3 cm, 10 cm, 15 cm, zagęszczanie walcem, ułożenie kostki ~80 m2 (bez zakupu – kostka na stanie ROD), wywóz lub kruszenie płyt betonowych z demontażu, nieczystości i odpadów zebranych w trakcie realizacji zadania oraz przyciętych w trakcie prac krzewów, zasilenie ziemią trawnikową oraz zasianie trawy na poboczach wzdłuż całości remontowanego odcinka
Załącznik – Poglądowy widok lokalizacji drogi / alei / parkingu